Returnarea produselor se accepta conform prevederilor Ordonantei de urgenta nr. 34/2014 din 04/06/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta: “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la comanda, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.”

Prin acesta cale va informam ca ne dorim sa fim un magazin online ceea ce inseamna ca majoritatea comenzilor ar trebui livrate prin curieri. Conform ordonantei mai sus mentionate, politica de returnare a produselor in termen de 14 zile se aplica numai persoanelor fizice si numai in cazul produselor livrate prin curier. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris (office@gliana.ro) comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 24-48h  de la denuntarea contractului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. SC GLIANA IMPEX SRL va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi.

Produsul va fi returnat impreuna cu factura de achizitie si certificatul de garantie in original (unde este cazul). Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul si accesoriile aferente. Produsul se va returna prin prezenta personala la sediul gliana.ro sau se va trimite prin curier rapid (FAN CURIER), taxele de curier fiind suportate de catre client. Returnarea unui produs nu se poate face prin curierii gliana.ro

In cazul produselor achizitionate de la sediul firmei sau a celor achizitionate pe persoana juridica (indiferent de metoda de livrare), termenul este de 5 zile calendaristice. In anumite cazuri, se pot accepta retururi peste cele 5 zile, insa cu penalitati cuprinse intre 10% si 25% din valoarea produsului returnat. Produsele se vor returna in maxim 5 zile calendaristice de la primirea confirmarii de returnare.

Pentru achizitiile de la sediu sau pentru cele pe persoana juridica, indiferent de metoda de livrare, ne rezervam dreptul de a refuza returnarea produsului in cazuri de retururi repetate, clienti recalcitranti, depasirea termenului de returnare, neindeplinirea conditiilor de returnare sau neacceptarea penalizarilor.

In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris a SC GLIANA IMPEX SRL sau prezentarea la sediul societatii cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Nu pot fi returnate urmatoarele tipuri de produse:

  • produse ce prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri;
  • produse aduse pe comenzi speciale (cele care nu s-au aflat in stocul magazinuluI GLIANA.RO sau in stocul furnizorului, si au trebuit comandate direct la producator);

Conditii generale:

Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca SC GLIANA IMPEX SRL nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.

Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic vor fi refuzate. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.

SC GLIANA IMPEX SRL  poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorate, fara ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.

Costul transportului produselor de la SC GLIANA IMPEX SRL  catre client si de la client catre SC GLIANA IMPEX SRL  revine in responsabilitatea clientului.

Pentru orice alte detalii suplimentare: office@gliana.ro
Va multumim pentru intelegere!
Echipa Gliana.ro